22 kwi 2009

Przedszkole: znamy już skład filmowej ekipy


Znamy już wyniki naboru na kurs Przedszkole Filmowe w Szkole Wajdy, który poprowadzi Zespół Filmowy Paladino.

Z osobami zaproszonymi do udziału w projekcie skontaktujemy się mailowo i telefonicznie. Wszystkim, którzy przesłali nam swoje zgłoszenia serdecznie dziękujemy i zapraszamy za rok.

Najbliższa sesja odbędzie się w dniach 25-26 kwietnia w siedzibie Towarzystwa Inicjatyw Twórczych "ę" (Mokotowska 55/50).

Do zobaczenia!

w razie wątpliwości lub pytań proszę o kontakt: paulina.capala@e.org.pl, 0 600 27 44 25

Projekt sfinansowany ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Zadanie zostało zrealizowane dzięki wsparciu finansowemu miasta stołecznego Warszawy

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hurra. Jestem na liście!

Długo trzymaliście mnie w niepewności. Miałem nawet chwile zwątpienia...

Do zobaczenia w sobotę.
PRZEDSZKOLAK

Anonimowy pisze...

A ja się nie dostałem, ale nie żałuję tak bardzo, jakbym się tego spodziewał. Po tym, co usłyszałem na rozmowie kwalifikacyjnej jestem w małym szoku - nie chodzi tu o słowa skierowane do mnie ale ogólne teorie dot. filmów. Chyba starczy mi tego za cały kurs, wolę w te weekendy posiedzieć w domu i obejrzeć dobry film.

Z kolei uprzejmość pań z towarzystwa i.t. "ę" i ich pomoc w czasie rekrutacji zrobiła na mnie potężne wrażenie. Dziękuję i pozdrawiam! :)